شادی کودکان و نوجوانان شمیلی در جشنواره پرواز بادبادک ها
شادي کودکان و نوجوانان شميلي در جشنواره پرواز بادبادک ها
همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) صورت گرفت؛

شادی کودکان و نوجوانان شمیلی در جشنواره پرواز بادبادک ها

به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع)، جشنواره پرواز بادبادک ها به همت کانون فرهنگي هنري انصارالحجه(عج) در مرکز بخش شميل شهرستان بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 48028 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، در این جشنواره که با استقبال گسترده و بی نظیر خانواده ها همراه بود، کودکان و نوجوانان با به پرواز درآوردن بابادک هایشان روزی شاد را تجربه کردند.

 

داود تنی پور، مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) در حاشیه برپایی این جشنواره گفت: کانون در ایام دهه کرامت برنامه های متنوعی ویژه اقشار و رده های سنی مختلف برگزار کرد که پایان بخش این برنامه ها، جشنواره پرواز بادبادک هاست.

 

 

وی افزود: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جشنواره در کنار خانواده های خود بادبادک های خود را به پرواز درآوردند و روزی شاد را در کنار یکدیگر سپری کردند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(ع) مرکز بخش شمیل ادامه داد: در پایان این جشنواره و به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

 

تنی پور اجرای سرود توسط گروه سرود خواهران کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(ع)، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع رضوی، دکلمه خوانی رضوی توسط یکی از اعضای کانون و برپایی ایستگاه صلواتی را از برنامه های جنبی این جشنواره ذکر کرد.

 

 

وی گفت: جشنواره پرواز بادبادک ها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران یاس نبوی حوزه بسیج یاوران زهرا(س) و پایگاه بسیج محمد رسول الله(ص) حوزه حضرت ابوالفضل(ع )شمیل برگزار شد.