جشن شاد کودکانه دهه کرامت کانون فرهنگی هنری کلام الهی روستای سبهتی
جشن شاد کودکانه دهه کرامت کانون فرهنگي هنري کلام الهي روستاي سبهتي

جشن شاد کودکانه دهه کرامت کانون فرهنگی هنری کلام الهی روستای سبهتی

همزمان با دهه کرامت، کودکان کانون فرهنگي هنري کلام الهي روستاي سبهتي شهرستان ميناب جشن شادي را در مسجد روستا برگزار کردند.
شناسه خبر : 47906 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، هرساله با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، احمد بن موسی(شاه چراغ) و امام رضا(ع)، آیین های جشن و سرو با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق مختلف شهری و روستاها برگزار می شود.

 

کانون ها با توجه به جلب حمایت های نهادهایی نظیر شهرداری ها و دهیاری ها، کمک های خیرین و اهالی محله و روستا، اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با پتانسیل و ظرفیت محله و روستا می کنند.

 

یکی از جذاب ترین برنامه های بزرگداشت دهه کرامت امسال، برگزاری جشن کودکانه کانون فرهنگی هنری کلام الهی روستای سبهتی شهرستان میناب بود که به همت خود کودکان و برای کودکان اجرا شد.

 

 

اجرای سرودی زیبا با گویش محلی و با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و برگزاری مسابقه با ابتدایی ترین وسایل نطیر عبور از مانع، توپ و حلقه، طناب زنی، اسم و فامیل ازجمله بخش های این جشن به یادماندنی بود.

 

 

سبهتی، روستایی در دهستان سرباران از توابع بخش تازه تاسیس تیاب در شهرستان میناب است و براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 جمعیتی برابر با 710 نفر(185 خانوار) دارد.