برگزاری کارگاه آموزش خیاطی ویژه خواهران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پارسیان
برگزاري کارگاه آموزش خياطي ويژه خواهران در مسجد امام حسن مجتبي(ع) پارسيان
مدیر کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع) پارسیان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزش خیاطی ویژه خواهران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پارسیان

رضوي از برگزاري کارگاه و ارائه آموزش خياطي به خواهران عضو کانون فرهنگي هنري کريم اهل بيت(ع) شهر پارسيان خبر داد.
شناسه خبر : 47877 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

سید مرتضی رضوی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با اشاره به کارکردهای متنوع مسجد، افزود: یکی از کارکردهای مهم مساجد، فعالیت های اجتماعی است و فراهم نمودن زمینه برای اشتغال و کارآفرینی بانوان در راستای رفع نیازهای خانوار و کمک به اقتصاد و معیشت خانواده از اولویت های فعالیت اجتماعی مساجد در شرایط کنونی است.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت، پس از برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی چالش های فراروی خانواده ها به ویژه در حوزه معیشت، تصمیم به بهره گیری از ظرفیت مربیان فنی و حرفه ای برای ارائه آموزش های مهارتی برای خواهران در راستای توانمندسازی آنها در حوزه کمک به اقتصاد و معیشت خانواده گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت شهر پارسیان گفت: با توجه به شعار سال(رشد تولید)، کارگاه آموزش خیاطی از 2 ماه پیش زیر نظر فاطمه زارعتی از مربیان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان با حضور 40 نفر از خواهران عضو کانون در حال برگزاری است.

 

رضوی مدت زمان برگزاری کارگاه خیاطی را چهار ماهه اعلام کرد و افزود: این کارگاه هر هفته دو روز، عصر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر پارسیان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت مصمم است با رایزنی با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پارسیان در پایان دوره به مهارت آموزان گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای اعطا شود.