آغاز ثبت نام طرح تابستانه اوقات فراغت مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید
آغاز ثبت نام طرح تابستانه اوقات فراغت مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحيد
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور بندرعباس خبرداد:

آغاز ثبت نام طرح تابستانه اوقات فراغت مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید

دلجو از آغاز نام نويسي از داوطلبان براي شرکت در کلاس هاي طرح تابستانه اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحيد خبر داد.
شناسه خبر : 47855 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

سبحان دلجو در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: به مناسبت تعطیلی مدارس و در آستانه فصل تابستان، طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه کار نام نویسی از داوطلبان شرکت در طرح اوقات فراغت کانون از یکم خرداد آغاز و تا 20 خرداد ادامه خواهد داشت، گفت: کلاس های این طرح از عصر 20 خرداد در مسجد صاحب الزمان(عج) دایر خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور بندرعباس، سرود، چهره به چهره، مهدویت، قرآن و فوتسال را از رشته های کلاس های اوقات فراغت پسران ذکر کرد و افزود: کلاس های برادران روزهای فرد برگزار می شود.

 

وی همچنین از خیاطی، نقاشی، چهره به چهره و سرود به عنوان رشته های پیش بینی شده برای بخش خواهران نام برد و گفت: کلاس های خواهران روزهای زوج برگزار خواهد شد.

 

دلجو با بیان اینکه پسران می توانند برای ثبت نام در این طرح به شماره تلفن های 09377308588 و 09011652288 و دختران با شماره های 09164336656 و 09173583368 تماس بگیرند، افزود: کلاس های طرح تا 20 مرداد ماه سال جاری ادامه دارند.

 

وی استفاده از امکانات کانون نظیر پلی فر، ایکس باکس، تنیس رو میز، فوتبال دستی و دارت را از مزایای شرکت در طرح تابستانه اوقات فراغت برشمرد و گفت: اردوهای ویژه ماهیانه و استخر برای کسانی که در طرح اوقات فراغت شرکت کنند پیش بینی شده است.