اجرای ویژه برنامه کوچه شهدایی در کوی خلیج فارس
اجراي ويژه برنامه کوچه شهدايي در کوي خليج فارس
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) بندرعباس خبرداد:

اجرای ویژه برنامه کوچه شهدایی در کوی خلیج فارس

راهنورد از اجراي ويژه برنامه کوچه شهدايي به همت کانون فرهنگي هنري حضرت قائم(عج) و با همکاري دفتر آستان قدس استان هرمزگان در کوي خليج فارس بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 47755 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۶

محمد امین راهنورد در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: ویژه برنامه کوچه شهدایی از سری برنامه های شانزدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید که به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت از 30 اردیبهشت آغاز و تا 10 خرداد ادامه دارد.

 

وی به تشریح ویژه برنامه کوچه شهدایی پرداخت و گفت: در قالب این برنامه کاروان خادمان رضوی با حضور در کوچه ای که منزل شهید واقع شده است، به اجرای برنامه می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) کوی خلیج فارس بندرعباس ادامه داد: تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، سخنرانی مبلغ اعزامی از حرم مطهر، مداحی یکی از مداحان عضو کاروان زیر سایه خورشید، شعرخوانی شاعر استانی در مدح شهدا، دکلمه خوانی یکی از دختران عضو کانون، اجرای سرود دختران کانون و تکریم خانواده شهید محله از جمله آیتم های این ویژه برنامه است.

 

وی افزود: ویژه برنامه کوچه شهدایی امروز یکشنبه هفتم خرداد ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در کوچه ای که منزل پدر شهید محمد احترامی در کوی خلیج فارس برگزار می شود.