آغاز تمرین تیم های فوتبال نونهالان و نوجوانان کانون خادم المهدی(عج) روستای جگدان
آغاز تمرين تيم هاي فوتبال نونهالان و نوجوانان کانون خادم المهدي(عج) روستاي جگدان
مدیر کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) شهرستان بشاگرد خبرداد:

آغاز تمرین تیم های فوتبال نونهالان و نوجوانان کانون خادم المهدی(عج) روستای جگدان

مرادزاده از آغاز تمرين تيم هاي فوتبال نونهالان و نوجوانان کانون فرهنگي هنري خادم المهدي(عج) روستاي جگدان شهرستان بشاگرد خبر داد.
شناسه خبر : 47747 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۵۷

علی مرادزاده در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل تعطیلی مدارس، تمرین تیم های فوتبال رده نونهالان و نوجوانان کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) روستای جگدان آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: این دو تیم روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 16 در زمین چمن مصونی شهید سلیمانی روستای جگدان تمرین خود را آغاز می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) روستای جگدان شهرستان بشاگرد با بیان اینکه تیم های فوتبال کانون پنج سال پیش زیر نظر مهدی لاپکی از مربیان فوتبال شهرستان بشاگرد تشکیل شد، گفت: بیش از 60 نفر از نونهالان و نوجوانان روستا عضو این دو تیم هستند.

 

 

مرادزاده با اشاره به اینکه تیم رده نوجوانان کانون در سومین سال شکل گیری صاحب یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی در سطح شهرستان بشاگرد شد، افزود: تیم نونهالان نیز کسب یک مقام سومی و یک مقام قهرمانی را در کارنامه دارد.

 

 

وی به وجود استعدادهای ورزشی در روستای جگدان و سایر مناطق بشاگرد اشاره کرد و گفت: امیرعلی مرادزاده یکی از اعضای کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) به همراه حسین اخلاصی از شهر سردشت نیز در تست تیم رده نوجوانان پرسپولیس پایتخت شرکت کرده و پذیرفته شده شده است.

 

این فعال فرهنگی اجتماعی اضافه کرد: محمد میردادی یکی دیگر از نوجوانان عضو کانون نیز آکادمی مجید جلالی تست داده و پذیرفته شده است.