طرح ملی مسجد محله کرامت در محله درخت سبز اجرا می شود
طرح ملي مسجد محله کرامت در محله درخت سبز اجرا مي شود
امام جماعت کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) بندرعباس خبرداد:

طرح ملی مسجد محله کرامت در محله درخت سبز اجرا می شود

حجت الاسلام حيدري سراجي از اجراي طرح ملي مسجد محله کرامت به همت کانون فرهنگي هنري المهدي(عج) در مسجد صاحب الزمان(عج) محله درخت سبز بندرعباس خبر داد.
شناسه خبر : 47746 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۰۳

حجت الاسلام عبدالرضا سراجی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت که با نام مساجد امید آفرین، پایگاه انتظار و اتحاد نامگذاری شده است، طرح مسجد محله کرامت در مسجد صاحب الزمان(عج) محله درخت سبز اجرا می شود.

 

وی، حضور خانوادگی نمازگزاران و مجاورین در قالب این طرح در مسجد محله را از اهداف اجرای این طرح ذکر کرد و گفت: این طرح از نماز مغرب و عشا روز یکشنبه هفتم خردادماه جاری آغاز و تا نیمه شب ادامه خواهد داشت.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری المهدی مسجد صاحب الزمان(عج) محله درخت سبز بندرعباس ادامه داد: این طرح در قالب یک شب نشینی به یادماندنی اجرا می شود و همگی مهمان سفره علی بن موسی الرضا(ع) خواهند بود.

 

حجت الاسلام حیدری سراجی از قرائت حدیث شریف کساء، دعای فرج و سلامتی امام زمان(عج)، فراهم نمودن زمینه آشنایی خانواده ها با همدیگر به عنوان برنامه های این طرح ذکر کرد.

 

وی گفت: خانواده ها و نمازگزاران بنا به بضاعت و سلیقه شخصی می‌توانند شکلات، شیرینی و... برای پذیرایی از همسایه های شرکت کننده در طرح، همراه خود بیاورند.