استقبال خانواده های شمیلی از جشنواره نقاشی خیابانی کانون انصارالحجه(عج)
استقبال خانواده هاي شميلي از جشنواره نقاشي خياباني کانون انصارالحجه(عج)

استقبال خانواده های شمیلی از جشنواره نقاشی خیابانی کانون انصارالحجه(عج)

جشنواره نقاشي خياباني رضوي يکي از برنامه هاي کانون فرهنگي هنري انصارالحجه(عج) مرکز بخش شميل ويژه دهه کرامت بود که با استقبال بسيار خوب خانواده ها همراه شد.
شناسه خبر : 47702 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت حماسه غرورآفرین سوم خرداد، جشنواره نقاشی خیابانی رضوی به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) در شمیل از توابع شهرستان بندرعباس برگزار شد.

 

کودکان و نوجوانان که به اتفاق اعضای خانواده به ویژه مادرانشان در این جشنواره شرکت کرده بودند، از ساعت 16 پنجشنبع چهارم خرداد در محوطه پارک ورودی شهر شمیل بر روی پارچه ای به طول 100 متر با موضوعات دهه کرامت، مسجد و آزادسازی خرمشهر نقاشی کشیدند.

 

 

کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل هرساله به مناسبت دهه کرامت برنامه های فاخر فرهنگی هنری ویژه اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می کند که یکی از آنها جشنواره نقاشی خیابانی است.

 

 

این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها و فراهم نمودن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با ظرفیت ها و پتانسیل های کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

 

گفتنی است، گفتنی است؛ دهستان شمیل در فاصله 80 کیلومتری از مرکز استان هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ اکثر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.