کارگاه بررسی آسیب های فضای مجازی در مسجد پیامبراعظم(ص) روستای تازیان بالا برگزار شد
کارگاه بررسي آسيب هاي فضاي مجازي در مسجد پيامبراعظم(ص) روستاي تازيان بالا برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان؛

کارگاه بررسی آسیب های فضای مجازی در مسجد پیامبراعظم(ص) روستای تازیان بالا برگزار شد

همزمان با فرا رسيدن روز مقاومت، ايثار و پيروزي و به همت کانون فرهنگي هنري شهيد اسحاق پايان، کارگاه بررسي آسيب هاي فضاي مجازي در مسجد پيامبراعظم(ص) روستاي تازيان بالا بخش مرکزي شهرستان بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 47701 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، کارگاه بررسی آسیب های فضای مجازی با حضور دکتر صالحي و دکتر سهرابي کارشناسان فضاي مجازی و با استقبال نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان روستای تازیان بالا برگزار شد.

 

کارشناسان شرکت کننده در این کارگاه ضمن تشریح نقش دشمن در برنامه ریزی برای انحراف افکار نوجوانان و جوانان از طریق فضای مجازی و گسترش فساد در جامعه، راهکارهای مقابله با آسیب ها و توطئه های دشمنان را ارائه کردند.

 

حجت‌الاسلام حيدرزاده، معاون تهذیب و تبليغ حوزه های علمیه استان هرمزگان نیز در جمع نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان ضمن تبریک دهه کرامت و حماسه سوم خرداد، به بیان سیره امام رضا(ع) و ولایت مداری حضرت معصومه(س) و ابعاد مختلف حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر پرداخت.

 

مولودی خوانی توسط محمد امین خوشبخت از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و گسترانیدن سفره نذری حضرت معصومه(س) و پذیرایی از 100 نفر از نوجوانان و جوانان شرکت کننده در کارگاه از بخش های پایانی این برنامه بود.

 

کارگاه بررسی آسیب های فضای مجازی با همکاري هيات نوجوانان و جوانان و پايگاه بسيج روستاي تازيان بالا برگزار شد.