نمایش تلفیقی تبیین جایگاه و منزلت دختر مسلمان در جشن دهه کرامت شهر پارسیان اجرا شد
نمايش تلفيقي تبيين جايگاه و منزلت دختر مسلمان در جشن دهه کرامت شهر پارسيان اجرا شد
به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز؛

نمایش تلفیقی تبیین جایگاه و منزلت دختر مسلمان در جشن دهه کرامت شهر پارسیان اجرا شد

همزمان با دهه کرامت، کانون فرهنگي هنري منتظران فرج روستاي چهواز با بهره گيري از ابزار هنر نمايش، جايگاه و منزلت دختر مسلمان را ويژه برنامه جشن بزرگداشت دهه کرامت در شهر پارسيان به نمايش گذاشت.
شناسه خبر : 47699 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، ابراهیم مرادی در حاشیه اجرای این نمایش در سالن تندگویان شهر پارسیان گفت: گروه نمایش خواهران زهرایی کانون فرهنگی هنری منتظران فرج در قالب نمایش تلفیقی از صوت، نور و صدا، سیر تحول جایگاه دختران از صدر اسلام تا ورود حضرت معصومه(س) به رقم را به تصویر کشید.

 

وی افزود: این نمایش در چهار پرده مجزا با روایتگری عالمه فروتن و بازی گروهی 15 نفره از دختران 10 تا 16 ساله عضو کانون فرهنگی هنری منتظران فرج به سرپرستی فرشته مرادی اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان گفت: گروه نمایش خواهران زهرایی کانون قریب به یک ماه زمان برای تمرین و اجرای این نمایش صرف کرد.

 

وی گفت: یکی از رسالت های مهم کانون های فرهنگی هنری بهره گیری از ابزار جذاب هنری برای انتقال مفاهیم و آموزه های دینی به جامعه هدف به ویژه نوجوانان و جوانان است.