اعزام نوجوانان عضو کانون سجادیه به استخر شنای شهر پارسیان
اعزام نوجوانان عضو کانون سجاديه به استخر شناي شهر پارسيان
مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه شهر کوشکنار خبرداد:

اعزام نوجوانان عضو کانون سجادیه به استخر شنای شهر پارسیان

رستم زاده از اعزام نوجوانان عضو کانون فرهنگي هنري سجاديه شهر کوشکنار به استخر شناي شهر پارسيان خبر داد.
شناسه خبر : 47605 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۳

حجت الاسلام محمود رستم زاده در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: 35 نفر از نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین کوشکنار در قالب اردوی تفریحی به استخر شنای پارسیان اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: این افراد از بین نوجوانان رده سنی 7 تا 12 سال که در برنامه های فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) شهر کوشکنار فعال بودند، انتخاب شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه شهر کوشکنار گفت: این اردو در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین نوجوانان عضو کانون و محرکی برای جذب سایر نوجوانان شهر به مسجد و برنامه های فرهنگی کانون و همچنین توجه به سلامتی جسمی و روحی و روانی آنان برگزار شد.

 

 

وی با اشاره به درپیش بودن ایام تابستان و تعطیلی مدارس، افزود: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان فرصت مناسبی است که در همزمان با برگزاری برنامه های آموزشی به برنامه های تفریحی و اردویی و ورزشی اعضای کانون نیز توجه شود.

 

گفتنی است؛ شهر کوشکنار در جنوب غربی ترین نقطه استان هرمزگان و در بخش کوشکنار شهرستان پارسیان واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهرستان پارسیان 22 کیلومتر است.

 

شهرستان عسلویه در قسمت غرب بخش کوشکنار واقع شده و فاصله مرکز بخش کوشکنار تا مرکز شهرستان عسلویه حدود 45کیلومتر است.