دختران کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید دورهم آمدند
دختران کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحيد دورهم آمدند
در قالب طرح مسجد، محله کرامت؛

دختران کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید دورهم آمدند

دختران نوجوان عضو کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور به مناسبت دهه کرامت در ويژه برنامه دورهمي کانون در قالب طرح مسجد، محله کرامت در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحيد بندرعباس شرکت کردند.
شناسه خبر : 47584 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شب گذشته دختران نوجوان عضو را در قالب طرح مسجد، محله کرامت دعوت کرد تا چند ساعتی را مهمان خانه خدا باشند.

 

دختران شرکت کننده در این طرح دقایقی قبل از اذان مغرب و عشا به مسجد آمدند و پس از شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا، با دورهمی مختصر، مهمان کرامت همدیگر بودند.

 

سبحان دلجو، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرک توحید در حاشیه این برنامه گفت: 25 نفر از دختران 10 تا 18 سال عضو کانون در قالب طرح مسجد، محله کرامت، برای ساعاتی مهمان خانه خدا بودند.

 

وی افزود: افراد شرکت کننده در این طرح در یک دورهمی ساده و پرنشاط، لحظات خاطره انگیزی از در کنار هم بودن در دهه کرامت را تجربه کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شهرک توحید ادامه داد: در قالب این طرح، هر کدام از دختران شرکت کننده در حد بضاعت از سایر دوستان شرکت کننده خود پذیرایی می کرد.

 

وی اضافه کرد: نشست هم اندیشی، مسابقه فرهنگی، مسابقه گل کوچک و اهدا هدایا از سوی کانون فرهنگی هنری به دختران شرکت کننده از دیگر برنامه های این طرح بود.