دورهمی مادر و دختری در روستای بنوبند پاسنگ
دورهمي مادر و دختري در روستاي بنوبند پاسنگ
به همت کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ص) صورت گرفت؛

دورهمی مادر و دختری در روستای بنوبند پاسنگ

به مناسبت ولادت باسعادت کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س)، دورهمي مادر و دختري به همت کانون فرهنگي هنري اباعبدالله(ص) در روستاي بنوبند پاسنگ برگزار شد.
شناسه خبر : 47456 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، در آستانه میلاد حضرت معصومه(س)، مادران روستای بنوبند پاسنگ دهستان تازیان به همراه دخترانشان از سوی کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) برای شرکت در دورهمی مادر و دختری دعوت شدند.

 

طالب شایانفر در حاشیه برگزاری این دورهمی گفت: بیش از 50 نفر از مادران و دختران روستای بنوبند پاسنگ از عصر دیروز(30 اردیبهشت) تا پاسی از شب را در قالب دورهمی مادر و دختری مهمان کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) این روستا بودند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) روستای بنوبند پاسنگ افزود: دختران و مادران شرکت کننده در این دورهمی با همکاری و مشارکت همدیگر عصرانه های متنوعی را تهیه و سرو کردند.

 

وی ادامه داد: انجام بازی هایی نظیر طناب کشی و وسطی از دیگر برنامه هایی بود که واحد خواهران کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) برای این دورهمی تدارک دیده بود.

 

 

شایانفر گفت: شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا، اجرای سرود توسط گروه سرود دختران عضو کانون با موضوع حضرت معصومه(س) بخش دیگری از برنامه های دورهمی شب گذشته بود.

 

وی، اجرای طرح عکس  بهترین دختر را در این جعبه ببینید و نامه یک پدر دلسوز برای دخترش را بخش دیگری از برنامه های دورهمی مادر و دختری برشمرد و اضافه کرد: در قالب این طرح هر کدام از دختران در جعبه را باز می‌کردند و تصویر خود را درون آینه می دیدند و به محض باز شدن در جعبه، نامه آن پدر که از طرف امام زمان(عج) را بر می داشتند و مطالعه می کردند.