نشست صمیمی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان با مدیران کانون های بخش رودخانه
نشست صميمي سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد هرمزگان با مديران کانون هاي بخش رودخانه

نشست صمیمی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان با مدیران کانون های بخش رودخانه

نشست صميمي سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد هرمزگان با مديران کانون هاي فرهنگي هنري بخش رودخانه شهرستان رودان به منظور بررسي چالش هاي فراروي فعاليت هاي فرهنگي مساجد برگزار شد.
شناسه خبر : 47258 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی در این نشست که با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش رودخانه برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت های فعالان فرهنگی مساجد، گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری افسران جنگ نرم هستند.

 

وی به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ضربه زدن نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن از همه توان خود برای از بین بردن نظام اسلامی استفاده کرد اما وجود رهبری و ولایت پذیری مردم موجب شکست نقشه های شوم دشمن شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان نقش کانون ها را در آگاهی بخشی به مردم و خنثی سازی توطئه های دشمنان بسیار اثربخش دانست و گفت: برنامه ریزی اجرای هدفمند و مستمر برنامه های فاخر و مورد نیاز روز جامعه موجب جذب نسل جوان به مساجد و واکسینه کردن آنها در برابر توطئه های دشمن می شود.

 

وی بر دعوت از جوانان نخبه برای حضور در برنامه های کانون فرهنگی هنری و اعطای مسئولیت به آنان تاکید کرد و افزود: کانون ها باید برای اقشار مختلف مردم برنامه داشته باشند تا همه را جذب مسجد کنند.

 

 

خواجه یی برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدهامتان و طرح اوقات فراغت تابستان را از برنامه های پیش روی کانون های فرهنگی هنری برشمرد و بر برنامه ریزی کانون ها برای اجرای هرچه بهتر این برنامه ها تاکید کرد.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه، خواستار توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد به برگزاری کلاس های مهارتی و صنایع دستی در راستای کمک به بهبود معیشت خانواده ها شد.

 

 

مدیران کانون های فرهنگی هنری شرکت کننده در این نشست به بیان مشکلات و کاستی ها و همچنین تشریح برنامه های صورت گرفته و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های آتی پرداختند.