چهارمین جشنواره عید قربان تا غدیر در گستره استانی برگزار می شود
چهارمين جشنواره عيد قربان تا غدير در گستره استاني برگزار مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری آل طه خبرداد:

چهارمین جشنواره عید قربان تا غدیر در گستره استانی برگزار می شود

رحيمي از برگزاري چهارمين جشنواره فرهنگي، هنري و ورزشي عيد قربان تا غدير به همت کانون فرهنگي هنري آله طه روستاي پشته مهنو شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 47147 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

مجتبی رحیمی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: این جشنواره با هدف بزرگداشت دهه ولایت و امامت و اعیاد قربان و غدیرخم و ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه چهارمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی عید قربان تا غدیر تیرماه سال جاری برگزار می شود، گفت: این جشنواره در ۱۲ رشته فرهنگی، هنری، ورزشی ازجمله سرود علوی، مکبری، اذان، نقاشی، رنگ آمیزی، عکس موبایلی، دومیدانی، تیراندازی، فوتسال، فوتبال دستی، طناب کشی، گل کوچک برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل طه روستای پشته مهنو شهرستان میناب ادامه داد: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقات این جشنواره می توانند از 15 خرداد تا پنجم تیرماه از طریق فضای مجازی(روبیکا، ایتا و سروش) به شماره 09330216031 تماس بگیرند و نام نویسی کنند.

 

رحیمی با اشاره به اینکه این جشنواره امسال در گستره استانی برگزار خواهد شد، افزود: جشنواره در دهه امامت و ولایت برگزار می شود و از عید قربان آغاز و تا عید غدیر ادامه دارد.

 

وی یادآور شد: بیش از 350 نفر از نوجوانان و جوانان در سومین جشنواره فرهنگی، هنری ورزشی عید قربان تا غدیر شرکت کردند.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری آل طه در مسجد حضرت ولی عصر(عج) روستای پشته مهنو یکی از کانون های فعال شهرستان میناب به شمار می رود.