اجرای طرح قرآنی «نسیم» در کانون های مساجد هرمزگان
اجراي طرح قرآني «نسيم» در کانون هاي مساجد هرمزگان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبرداد:

اجرای طرح قرآنی «نسیم» در کانون های مساجد هرمزگان

خواجه يي از اجراي طرح قرآني «نسيم» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان خبرداد.
شناسه خبر : 46782 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی در نشست هماهنگی اجرای طرح قرآنی نسیم در کانون های مساجد، اظهار کرد: این طرح در شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، بشاگرد و شهرهای هشتبندی و سردشت اجرا می شود.

 

وی، لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، ایجاد فضای گسترده قرآنی در جامعه، پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و ایجاد روحیه و انگیزه و تشویق به انس با کلام وحی را ازجمله اهداف اجرای طرح قرآنی نسیم برشمرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان گفت: این طرح با تمرکز بر حفظ 2 جزء از اول تیر تا مرداد ماه سال جاری به مدت 40 روز اجرا خواهد شد.

 

خواجه یی با بیان اینکه هر کدام از چهار شهرستان و 2 شهر مجری این طرح 40 نفر را تحت پوشش قرار خواهند داد، افزود: برگزاری جلسات اخلاق هر 2 هفته یکبار، برگزاری جلسات دعا و زیارت در طول هفته، محافل انس با قرآن، اردوهای تفریحی، برنامه های ورزشی پایان هفته ها، دوره آموزشی سواد رسانه ای، جلسات اولیا و مربیان و اعزام شرکت کنندگان در طرح به اردوی زیارتی مشهد مقدس از برنامه های جنبی این طرح است.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان و با مجری گری کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) روستای کشپیری بخش سندرک شهرستان میناب و با همکاری واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه امام سجاد(ع)، اداره کل آموزش و پرورش، کمیته امداد و اداره کل تبلیغات اسلامی و دارالقرآن اجرا می شود.