اعلام فراخوان هفدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم
اعلام فراخوان هفدهمين جشنواره فرهنگي، هنري و ورزشي آسمان هشتم
مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی خبرداد:

اعلام فراخوان هفدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم

زاکري از اعلام فراخوان هفدهمين جشنواره فرهنگي، هنري و ورزشي آسمان هشتم به همت کانون فرهنگي هنري امام المنتظر(عج) روستاي کردر رضوي شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 46446 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

ابراهیم زاکری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد:  این جشنواره در رشته های فرهنگی و هنری ازجمله کتابخوانی رضوی، نقاشی رضوی، کلیپ رضوی، سرود رضوی، تئاتر رضوی، قصه گویی رضوی و سفرنامه نویسی رضوی برگزار می شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان با اشاره به رشته های ورزشی این جشنواره گفت: فوتسال، دومیدانی، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، بازی بومی محلی هووا از جمله رشته های ورزشی این جشنواره است.

 

وی آخرین مهلت برای ثبت نام در این جشنواره را 20 اردیبهشت 1402 اعلام کرد و گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام در بخش مسابقات فرهنگی وهنری با شماره تلفن  09017404525 و در بخش مسابقات ورزشی نیز با شماره  09224186267 از طریق پیام رسان های ایتا و روبیکا و سروش ارتباط برقرار کنند.

 

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم از 17 سال قبل به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) و با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی، تحکیم مبانی اسلامی و مقابله با نقشه ‌های شوم دشمنان، نشر و ترویج شعائر دینی و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب هر سال در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ روستای کردر رضوی یکی از تاثیرگذارترین مناطق هرمزگان در زمینه نشر فرهنگ منور رضوی به شمار می رود و مورد توجه فعالان این حوزه است.