برگزاری جشن بزرگ روزه اولی ها در میناب
برگزاري جشن بزرگ روزه اولي ها در ميناب
مدیر کانون فرهنگی هنری یاران مهدی مسجدشهرک المهدی(عج) خبرداد:

برگزاری جشن بزرگ روزه اولی ها در میناب

رنجبرزاده کليبي از برگزاري جشن بزرگ روزه اولي ها به همت کانون فرهنگي هنري ياوران مهدي(عج) همزمان با نيمه ماه مبارک رمضان در پارک فجرشهرک المهدي(عج) شهر ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 46051 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

احمدرنجبرزاده کلیبی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان بااشاره به برگزاری جشن روزه اولی ها ویژه دختران  به همراه والدین آنها، اظهار کرد: این آیین جشن، در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) به همراه برنامه های متنوع و اجرای گروه تبلیغی الزهرا برگزار شد.

 

وی از برگزاری مراسم 30 شب با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان به عنوان یکی دیگر از برنامه های کانون یاد کرد و افزود: برنامه جزخوانی قرآن کریم همراه با سخنرانی نیز در مسجدشهرک المهدی(عج) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاران مهدی مسجدصاحب الزمان (عج) شهرک المهدی گفت: برنامه جز خوانی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران هر شب در مسجد اجرا می شود.

 

رنجبرزاده کلیبی با بیان اینکه میزان استقبال از برنامه جزخوانی امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، عنوان کرد: هر شب بعد ازسخنرانی سئوال مسابقه فرهنگی طرح می شود و در  پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با روزعید سعیدفطر، به قید قرعه به 30 نفر هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

وی در پایان به فعالیت های عمرانی مسجد اشاره کرد و گفت: تکمیل دیوارکشی محوطه مسجد، سرویس بهداشتی، موزاییک کف حیاط مسجد انجام شده و پروژه احداث خانه عالم نیز در حال اجراست.