منزل مسکونی یکی از نیازمندان تازیانی مرمت و بازسازی شد
منزل مسکوني يکي از نيازمندان تازياني مرمت و بازسازي شد
به همت بچه های مسجد و در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن؛

منزل مسکونی یکی از نیازمندان تازیانی مرمت و بازسازی شد

در آستانه بهار طبيعت و بهار قرآن، منزل مسکوني يکي از خانواده هاي نيازمند روستاي تازيان بالا به همت بچه هاي مسجدي مرمت و بازسازي شد.
شناسه خبر : 45664 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، دستگیری از نیازمندان یکی از کارکردهای مسجد و از جلوه های فرهنگ مسجدی است که از زمان تاسیس نخستین مسجد در صدر اسلام تاکنون به اشکال مختلفی بروز و ظهور داشته است.

بچه های مسجدی روستای تازیان بالا به محوریت گروه جهادی منتظران ظهور و با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان و پایگاه مقاومت بسیج شهدا در آستانه سال نو با مرمت و بهسازی سرپناه خانواده ای نیازمند، اهالی این خانه را خوشحال کردند.

غلامرضا پالیک، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان روستای تازیان بالا گفت: 10 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج در قالب گروه جهادی منزل یکی از نیازمندان این روستا را در آستانه عید نوروز مرمت و بازسازی کردند.

وی افزود: مصالح مورد نیاز برای مرمت و بازسازی این واحد مسکونی توسط یکی از خیرین تامین شده بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان روستای تازیان بالا عنوان کرد: همه ارکان مسجد اعم از کانون فرهنگی هنری، بسیج، موسسه خیریه و هیات امنا در کنار پرداختن به فعالیت های اختصاصی، در فعالیت های اجتماعی به ویژه دستگیری از نیازمندان مشارکت فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون منزل 3 خانواده نیازمند روستا به همت بچه های مسجدی مرمت و بازسازی شده است.