کانون های فرهنگی هنری قلب تپنده مساجد هستند
کانون هاي فرهنگي هنري قلب تپنده مساجد هستند
رییس شورای شهر بندرعباس:

کانون های فرهنگی هنری قلب تپنده مساجد هستند

جراره از کانون هاي فرهنگي هنري به عنوان قلب تپنده مساجد و مرکز جاذبه حضور جوانان ياد کرد و گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ظرفيت بزرگي است که اگر تقويت شود مي تواند اتفافات خوبي براي نظام جمهوري اسلامي رقم بزند.
شناسه خبر : 45444 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، فاطمه جراره در آیین بزرگداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و اختتامیه جشنواره های سرود برادران و خواهران عضو کانون های مساجد هرمزگان، با اشاره به جایگاه و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیروزی انقلاب و تداوم آن، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل فعالیت های مساجد اتفاق افتاد و امروز نیز نقش کلیدی در استمرار و تداوم انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری ظرفیتی مهمی است که می تواند به دستگاه ها و نهادهای دیگر نیز کمک کند، افزود: فرهنگ شهروندی یکی از موضوعاتی می باشد که برای نهادینه کردن آن نیازمند ورود کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

رییس شورای شهر بندرعباس به فعالیت های فرهنگی دستگاه ها و نهادهای مختلف اشاره کرد و گفت: فعالیت فرهنگی که با محوریت مساجد انجام شده دارای تاثرگذاری بهتری بوده است و یکی از این فعالیت ها، ورود کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوران شیوع کرونا بود که موجب قوت قلب برای آحاد مردم شد.

وی ضمن قدردانی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل برگزاری جشنوارهای مختلف فرهنگی هنری، افزود: این رویدادها فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی استعدادهای هنرمندان مسجدی است.

جراره از اعتماد خانواده ها به عنوان سرمایه بزرگ کانون های فرهنگی هنری مساجد نام برد و عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری می توانند تسهیگر ارتباط بین مردم و دولت در مساجد باشند.

وی در پایان عنوان کرد: شورای ششم به خوبی به نقش و تاثیرگذاری کانون های فرهنگی هنری واقف است و در فعالیت های فرهنگی از کانون ها حمایت خواهد کرد.