رقابت 61 گروه سرود در جشنواره های سرود برادران و خواهران کانون های مساجد هرمزگان
رقابت 61 گروه سرود در جشنواره هاي سرود برادران و خواهران کانون هاي مساجد هرمزگان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان:

رقابت 61 گروه سرود در جشنواره های سرود برادران و خواهران کانون های مساجد هرمزگان

خواجه يي از رقابت 61 گروه سرود در دو بخش خواهران و برادران جشنواره سرود « فجر آواي مسجد » ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان خبرداد.
شناسه خبر : 45443 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، اسلام خواجه یی در آیین بزرگداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و اختتامیه جشنواره های سرود برادران و خواهران عضو کانون های مساجد هرمزگان ضمن تبریک 18 اسفند، با بیان اینکه مسجد در فرهنگ اهل بیت(ع) مهمانخانه خدا بر روی زمین است، اظهار کرد: کانون های مساجد به عنوان پایگاه دینی است که حضور جوانان در این پایگاه، بنیاد دینی جامعه را تقویت می کند.

وی، احیا کارکرد های مسجد، ترویج فرهنگ قرآنی، سیره نبوی، معارف و آموزه های اهل بیت(ع) و مبارزه با هجمه های فرهنگی و تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای شعار دولت مردمی مبنی بر بازگشت به مسجد را از رسالت های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد ذکر کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با تاکید بر اینکه همه مجموعه هایی که در عرصه حکمرانی مساجد هستند باید دارای گفتمان واحدی باشند، عنوان کرد: این گفتمان واحد موجب تاثیرگذاری مساجد در عرصه حکمرانی می شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور 36 گروه در مرحله شهرستانی جشنواره سرود برادران ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و 25 گروه در نخستین جشنواره سرود خواهران کانون های مساجد، گفت: 10 گروه از برادران و 17 گروه از خواهران به مرحله استانی راه یافتند که گروه های سرود خواهران در سالن امام خامنه ای سپاه ناحیه بندرعباس و برادران در سالن اجتماعات شرکت گاز با یکدیگر به رقابت پرداختند.