جهاد ادامه دارد/بیش از 100 نفر از اهالی روستاهای شرق بندرعباس خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند
جهاد ادامه دارد/بيش از 100 نفر از اهالي روستاهاي شرق بندرعباس خدمات رايگان پزشکي دريافت کردند
مدیر کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) روستای گزریز خبر داد:

جهاد ادامه دارد/بیش از 100 نفر از اهالی روستاهای شرق بندرعباس خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند

قلعه مينابي گفت: گروه جهادي پزشکي و دندانپزشکي به مناسبت اعياد شعبانيه با سفر به روستاي گزريز در منطقه جلابي از توابع بخش قلعه قاضي به بيش از 100 نفر از اهالي روستاهاي شرق بندرعباس خدمات رايگان ارائه کردند.
شناسه خبر : 45209 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

«میلاد قلعه مینابی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان هرمزگان، گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی به منظور رعایت عدالت در بهره مندی از خدمات پزشکی و سلامت محور ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه در روستایی گزریز منطقه جلابی برگزار کردند.

 

وی افزود: در این اردوی یک روزه بیش از 100 نفر از اهالی روستاهای گزریز، ذرتی، خرگی، کدوکار، دلبودنی و پشتکوه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی دریافت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) روستای گزریز ادامه داد: متخصص داخلی، زنان، اطفال، و دندانپزشکی از جمله افرادی بودند که در این اردوی یک روزه سلامت، گروه جهادی را همراهی کردند و به ارائه خدمات پرداختند.

 

 

وی عنوان کرد: این اردوی جهادی به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج برادران و حوزه مقاومت بسیج خواهران قلعه قاضی، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی هنری، هیات مذهبی و هیات امنا مسجد، دهیار و شورای اسلامی روستای گزریز در خانه بهداشت این روستا برگزار شد.

 

گفتنی است؛ روستای گزریز منطقه جلابی از توابع بخش قلعه قاضی قریب به 60 کیلومتر تا شهر بندرعباس فاصله دارد و اساسی ترین مشکل روستاهای این منطقه وجود چاله های خطرناک در راه ارتباطی آنهاست.