امروز در حوزه نمایش با کمبود سرباز متعهد مواجهیم
امروز در حوزه نمايش با کمبود سرباز متعهد مواجهيم
بازیگر فیلم سینمایی ملک سلیمان نبی و سریال یوسف پیامبر:

امروز در حوزه نمایش با کمبود سرباز متعهد مواجهیم

طاهري با اذعان به اينکه امروز در حوزه فرهنگ و هنر به ويژه نمايش، با کمبود سرباز متعهد مواجهيم، گفت: اگر به دنبال درخشش هنرمند متعهد انقلابي در کشور هستيم بايد همه دلسوزان حوزه فرهنگ و هنر دست به دست هم دهيم.
شناسه خبر : 45008 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، سید محمد جواد طاهری در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم که به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) در روستای کردر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندانی که برای فرهنگ رضوی کار می کنند باید با نیت درست در جشنواره شرکت کنند و هدفشان تنها کسب رتبه و مقام نباشد.

 

بازیگر فیلم سینمایی ملک سلیمان و سریال یوسف پیامبر، بر فراگیری اصول و قواعد بازیگری توسط هنرمندان مسجدی تاکید کرد و گفت: هنر نمایش بازتابی از طبیعت می باشد و این آفرینشگری ارزشمند است و هنرمندان مسجدی بدانند که کجا ایستاده اند و باید تکنیک ها و هرآنچه که نیاز این حرفه است را فرا بگیرند.

 

وی تاکید کرد: هنرمند مسجدی الگوی نوجوانان است و از این رو باید مواظب رفتار و کردار خود بر روی صحنه و خارج از آن باشد و نباید هر رفتاری از آنها سر بزند.

 

مدیر مجموعه تئاتر شهر، ضمن قدردانی از میزبانی منحصر به فرد اهالی روستای کردر رضوی از میهمانان جشنواره ملی آسمان هشتم، تصریح کرد: چند روزی که میهمان مردم این روستا بودم بهترین ایام عمرم محسوب می شود.

 

پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم که از 2 اسفند با حضور 300 نفر از شرکت کنندگان در رشته های تئاتر، سرود، کتابخوانی و کلیپ رضوی به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(ع) در روستای کردر رضوی آغاز به کار کرده بود، با حضور مسئولان کشوری و استانی و با معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

 

کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) در سال ۸۵ در مسجد امام رضا(ع) روستای کردر رضوی راه‌اندازی شد و مبتکر برپایی جشن های مردمی رضوی است و تاکنون ۱۶ دوره جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم و سه دوره پیاپی میزبانی جشنواره ملی سرود رضوی مساجد روستایی را برگزار کرده است.