اجرای 4 اثر نمایشی در دومین روز از پنجمین جشنواره ملی « آسمان هشتم »
اجراي 4 اثر نمايشي در دومين روز از پنجمين جشنواره ملي « آسمان هشتم »

اجرای 4 اثر نمایشی در دومین روز از پنجمین جشنواره ملی « آسمان هشتم »

همزمان با دومين روز از پنجمين جشنواره ملي « آسمان هشتم »، چهار نمايش از استان هاي تهران، گلستان، مازندران و هرمزگان در روستاي کردر رضوي اجرا شد.
شناسه خبر : 44983 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، نمایش گروه ریحانه النبی از روستای آشکارا شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان نخستین اجرا کننده عصر امروز جشنواره پنجم بود.

 

 

« دختران مسجد روستای ما » به نویسندگی پژمان شاهرودی و کارگردانی فاطمه احمدی از روستای معصوم آباد شهرستان گرگان استان گلستان ساعت 15:30 دقیقه به روی صحنه رفت.

 

 

« طوبی » به نویسندگی و کارگردانی زهرا هداوندخانی از روستای زواره بید از شهرستان پیشوا استان تهران دیگر نمایشی بود که ساعت 16:30 دقیقه امروز اجرا شد.

هنردوستان ساعت 19 به تماشایی « قرقی » به نویسندگی مهیار هزارجریبی و کارگردانی حمیدرضا قاچانی از روستای شهیدآباد شهرستان بهشهر استان مازندران نشستند.

 

 

نمایش های « به افق محل » به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از کانون فرهنگی هنری سجادیه شهرستان میناب، « خود کرده را تدبیر نیست » عنوان نمایشی بود که با نویسندگی و کارگردانی حسین گلچین زاده از یکی از کانون های فرهنگی هنری استان خوزستان، نمایش « دشمن آشکار » به نویسندگی کاظم ذاکری و کارگردانی عبدالله ذاکری از کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی و « وصیت » به نویسندگی و کارگردانی خالد رحیمی شهواری از کانون فرهنگی هنری اباعبدالحسین(ع) روستای شهوار شهرستان میناب نیز عصر دیروز اجرا شد.

13 گروه سرود نیز از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان های مختلف در نوبت صبح فردا در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم که از روز گذشته با حضور 300 نفر از شرکت کنندگان در رشته های تئاتر، سرود، کتابخوانی و کلیپ رضوی به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(ع) در روستای کردر رضوی آغاز به کار کرده است، فردا پنجشنبه چهارم اسفند ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی و با معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.

کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) در سال ۸۵ در مسجد امام رضا(ع) روستای کردر رضوی راه‌اندازی شد و مبتکر برپایی جشن های مردمی رضوی است و تاکنون ۱۶ دوره جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم و سه دوره پیاپی میزبانی جشنواره ملی سرود رضوی مساجد روستایی را برگزار کرده است.