دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهدویت در شهر سندرک برگزار می‌شود
دومين جشنواره فرهنگي ورزشي مهدويت در شهر سندرک برگزار مي‌شود
مدیر کانون فرهنگی هنری رزمندگان اسلام بخش سندرک خبر داد:

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهدویت در شهر سندرک برگزار می‌شود

جمشيدي، از برگزاري دومين جشنواره فرهنگي ورزشي مهدويت به همت کانون فرهنگي هنري رزمندگان اسلام در شهر سندرک شهرستان ميناب خبر داد.
شناسه خبر : 44906 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

«عون جمشیدی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان بیان کرد: به مناسبت درپیش بودن اعیاد شعبانیه به ویژه جشن نیمه شعبان و به منظور ترویج معارف مهدوی و فرهنگ انتظار، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهدویت در سندرک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی مهدویت با محور و عناوین « سلام بر وارث غدیر»، «سلام فرمانده» برگزار خواهد شد، افزود: در بخش فرهنگی مسابقه دلنوشته ای به امام زمان(عج) و در رشته ورزشی نیز مسابقه تنیس روی میز پیش بینی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری رزمندگان اسلام بخش سندرک شهرستان میناب ادامه داد: اجرای طرح اعزام مبلغ به روستاهای بخش جهت تبیین فلسفه غیبت و انتظار و تشریح وظایف منتظران از برنامه های جانبی این جشنواره است.

وی، اجرای پویش « هر خانه یک پرچم » و راه اندازی کاروان شادی را از دیگر برنامه های این رخداد ذکر کرد و گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره از 10 تا 13 اسفند است.

وی عنوان کرد: آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهدویت 16 اسفند ماه جاری در حسینیه سید الشهدا شهر سندرک برگزار خواهد شد.