چهارمین جشنواره تئاتر مساجد هرمزگان و سومین جشنواره تئاتر جوانه به کار خود پایان داد
چهارمين جشنواره تئاتر مساجد هرمزگان و سومين جشنواره تئاتر جوانه به کار خود پايان داد
با معرفی برترین ها؛

چهارمین جشنواره تئاتر مساجد هرمزگان و سومین جشنواره تئاتر جوانه به کار خود پایان داد

چهارمين جشنواره تئاتر مساجد هرمزگان و سومين جشنواره تئاتر جوانه ويژه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد روستايي شهرستان ميناب با معرفي برترين ها در روستاي سرباران به کار خود پايان داد.
شناسه خبر : 44739 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، هیات داوران در بخش موسیقی تنها یک انتخاب داشت و مصطفی نظری برای نمایش « حال خراب مرا ببین » به عنوان نفر برتر این بخش انتخاب شد.

هیات داوران، کلثوم غلامی از نمایش « 55 دقیقه » نیز به عنوان نفر برتر بخش طراحی لباس معرفی کرد.

در بخش بازیگری مرد نیز علیرضا بهرامی از نمایش « رهایم نکنید » و محمد جواد زاهدی از نمایش « نه سیاه نه سفید، خاکستری» مشترکا سوم، محمدطاها کبابی از نمایش « رهایم نکنید » دوم و معین الدین زارعی از نمایش « خوره » اول شد.

در این بخش همچنین از محمد رحیمی از نمایش « وصیت »، مهدی زارعی از نمایش « رهایم نکنید » و عبدالله بختیاری از نمایش « نافرجام » تقدیر شد.

هیات داوران در بخش بازیگری زن به دلیل حضور ارزشمند بازیگران خانم بدون اولویت از شش بازیگرحاضر(زهره فیروزی، فائزه کمالی، حدیث زحمت کش، فاطمه حسینی، زهرا حسینی، یاسمن رنجبری) در جشنواره شایسته تقدیر دانست.

در بخش طرح و ایده نیز ابراهیم زحمت کش از نمایش « مقصر » سوم، خالد رحیمی از نمایش « وصیت » دوم و داود رمشانزاده از نمایش « به افق محل » اول شد و مسلم کبابی از نمایش « رهایم نکنید » نیز شایسته تقدیر شد.

هیات داوران در بخش کارگردانی نیز داود رمضانزاده از نمایش « به افق محل » سوم، محمد رحیمی از نمایش « وصیت » دوم و حسن کبابی از نمایش « 55 دقیقه را اول معرفی کرد و همچنین محمد زارعی از نمایش « خوره » را شایسته تقدیر دانست.

هیات داوران چهارمین جشنواره تئاتر مساجد استان هرمزگان و سومین جشنواره تئاتر جوانه دو اثر « به افق محل » به کارگردانی داود رمضانزاده و « وصیت » به کارگردانی محمد رحیمی را به جشنواره آسمان هشتم که به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی برگزار خواهد شد، معرفی کرد.

2 نمایش « رهایم نکنید » به کارگردانی مسلم کبابی و « 55 دقیقه » به کارگردانی حسن کبابی برای اجرای عموم انتخاب کرد.

چهارمین جشنواره تئاتر مساجد هرمزگان و سومین جشنواره تئاتر(جوانه) ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی شهرستان میناب به میزبانی کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران برگزار شد.