تئاتر مسجد، تربیت کننده نسل هنرمند متعهد انقلابی است.
تئاتر مسجد، تربيت کننده نسل هنرمند متعهد انقلابي است.
رییس حوزه هنری استان هرمزگان:

تئاتر مسجد، تربیت کننده نسل هنرمند متعهد انقلابی است.

عبدلي، تئاتر مسجد را تربيت کننده نسل هنرمند متعهد انقلابي دانست و گفت: تئاتر مسجد يکي از بابرکت ترين و ريشه دار ترين فعاليت هاي فرهنگي هنري و از ثمرات انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 44733 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، «سعید عبدلی زاده» در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر مساجد هرمزگان و سومین جشنواره تئاتر(جوانه) ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی شهرستان میناب ضمن قدردانی از مدیریت و اعضای کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) و اهالی روستای سرباران، اظهار کرد: امروز شاهد جلوه ای از هنر واقعی و مردمی در این روستا هستیم.

وی، تئاتر مسجد را یکی از بابرکت ترین و ریشه دار ترین فعالیت های فرهنگی هنری و از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و افزود: تئاتر مسجد، تربیت کننده نسل هنرمند متعهد انقلابی است.

رییس حوزه هنری استان هرمزگان با اشاره به اهتمام جدی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: مسجد، پایگاه اصیل جریان تمدن اسلامی است و برکات حرکت های اصیل آموزشی، فرهنگی، هنری از مسجد به دیگر بخش های جامعه سرازیر می شود.

 عبدلی گفت: با توجه به سوابق و ظرفیت بالای این رشته هنری در استان هرمزگان به خصوص شهرستان میناب ، با حمایت ، آموزش ، ارتقاء سطح فنی و نوآوری در قالب های ارائه می توان شاهد رشد بیش از پیش تئاتر بچه های مسجد در استان بود.

وی ضمن تاکید بر توجه به مزیت ها و مضامین بومی و استفاده از ظرفیت های موجود، از آمادگی حوزه هنری استان هرمزگان جهت برگزاری کارگاهها و دوره های تربیت مربی تئاتر بچه های مسجد و تولید آثار در این رشته هنری خبر داد.