انقلاب اسلامی مولود مسجد است/ضرورت تقویت مساجد در راستای تداوم انقلاب
انقلاب اسلامي مولود مسجد است/ضرورت تقويت مساجد در راستاي تداوم انقلاب
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان:

انقلاب اسلامی مولود مسجد است/ضرورت تقویت مساجد در راستای تداوم انقلاب

خواجه‌يي، از انقلاب اسلامي به عنوان مولود مسجد ياد کرد و بر تقويت فعاليت‌هاي مسجدي در راستاي تداوم اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تاکيد کرد.
شناسه خبر : 44695 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان هرمزگان، «اسلام خواجه‌یی» در آیین بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی هنری کربلا روستای زمین سنگ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به تشریح نقش مساجد در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی پرداخت.

 

وی با بیان اینکه مسجد، نقطه پیوند معمار کبیر انقلاب و مردم بود، افزود: همان گونه که مسجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش اساسی را ایفا کرد، در تداوم و استمرار آن نیز نقش موثری دارد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان بر ضرورت تقویت مساجد تاکید کرد و گفت: مادامی که مساجد فعال و پویا باشند و بتوانند نوجوانان و جوانان را جذب و تربیت کنند، دشمن نمی تواند گزندی به انقلاب و نظام بزند.

 

وی از فعالان کانون های فرهنگی هنری به عنوان آبادگران مساجد نام برد و عنوان کرد: اجرای برنامه های جذاب، اثرگذار و موردنیاز روز جامعه به ویژه نسل جوان باید در دستور کار کانون های فرهنگی هنری باشد تا با حضور پرشور جوانان، مساجدی آباد داشته باشیم.

 

خواجه یی، شناسایی پتانسیل و ظرفیت های هنری در کانون ها و برگزاری دوره های آموزشی ویژه استعدادهای شناسایی شده را از سیاست های دور جدید مدیریت در ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان برشمرد و گفت: بزودی جشنواره تئاتر ویژه کانون های مساجد بخش شمیل با محوریت کانون فرهنگی هنری کربلا در روستای زمین سنگ برگزار می شود.

 

وی سرکشی و بازدید مستمر از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های مختلف استان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و افزود: در این بازدیدها توانمندی ها و نقاط قوت و ضعف و چالش های فراروی کانون ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.