جشن بزرگ پیروزی انقلاب در بخش شمیل برگزار شد
جشن بزرگ پيروزي انقلاب در بخش شميل برگزار شد
همزمان با شب 22 بهمن و به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج)؛

جشن بزرگ پیروزی انقلاب در بخش شمیل برگزار شد

به مناسبت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، آيين جشن بزرگ دهه فجر به همت کانون فرهنگي هنري انصارالحجه(عج) در مرکز بخش شميل شهرستان بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 44585 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، همزمان با شب 22 بهمن و به مناسبت دهه فجر، بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج)، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به روشی هنرمندانه جشن گرفتند.

 

اجرای تحسین برانگیز نمایش هنرمندان عضو کانون که با بهره گیری از عنصر طنز، وقایع دوران انقلاب را با زیرکی هنرمندانه ای به تصویر می کشیدند و خنده را بر لبان تماشاگران می نشاندند، از نکات جالب توجه این آیین باشکوه بود.

 

 

سپس نوبت به گروه سرود دختران عضو کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) رسید که با پوشش سنتی بر روی جایگاه قرار گرفتند و در وصف انقلاب به گویش محلی سرود خواندند.

 

 

وقتی عقربه های ساعت روی 21 قرار گرفت جمعیت شرکت کننده یکدل و یکصدا بانگ الله و اکبر سر دادند و آسمان شهر شمیل نورافشانی شد.

 

 

این آیین جشن به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران یاس نبوی برگزار شد.