دعوت به حضور گسترده آحاد مردم به ویژه فعالان فرهنگی مساجد در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت به حضور گسترده آحاد مردم به ويژه فعالان فرهنگي مساجد در راهپيمايي 22 بهمن

دعوت به حضور گسترده آحاد مردم به ویژه فعالان فرهنگی مساجد در راهپیمایی 22 بهمن

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان با صدور بيانيه اي از عموم هم استاني ها به ويژه فعالان فرهنگي مساجد استان براي حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کرد.
شناسه خبر : 44576 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، اسلام خواجه یی با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:
 

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است؛ در این روزهای عزیز، ملت خداجو، عدالت خواه، استقلال طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی با لبیک به مقتدا و رهبر فرزانه خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را در هم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت فقیه را بنا نهاد.
 

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بوده، اما دشمن هر روز در لباسی دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی ۴۴ سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است.
 

مجموعه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با وحدت کلمه و همدل و همصدا با اقشار مختلف ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور گسترده و فعال خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن به یاوه گوییهای استکبار جهانی پاسخ کوبنده خواهند داد.