اجرای ویژه برنامه نور افشانی و تکبیر شب ۲۲ بهمن در کانون های مساجد استان هرمزگان
اجراي ويژه برنامه نور افشاني و تکبير شب ۲۲ بهمن در کانون هاي مساجد استان هرمزگان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان خبرداد:

اجرای ویژه برنامه نور افشانی و تکبیر شب ۲۲ بهمن در کانون های مساجد استان هرمزگان

خواجه يي از اجراي ويژه برنامه نور افشاني و تکبير در شب ۲۲ بهمن در يکهزار و 60 باب کانون فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان خبرداد.
شناسه خبر : 44574 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۲

اسلام خواجه یی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جهت تجدید خاطره شب های باشکوه انقلاب و فریادهای الله اکبر مردم انقلابی، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان همراه با مردم ولایی و انقلابی با حضور در پشت بام های مساجد و منازل بانگ الله اکبر سر خواهند داد.

 

وی افزود: نورافشانی از دیگر برنامه های امشب کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق مختلف شهری و روستایی در استان هرمزگان است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان گفت: سردادن بانگ الله اکبر بیانگر آمادگی کامل برای حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن است.

 

وی عنوان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان فردا نیز همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ شب ۲۲بهمن یادآور سردادن بانگ تکبیر ملت فداکار و همیشه در صحنه ایران است که برای شکستن کودتای ننگین ستمشاهی در خیابان ها و پشت بام ها حضور یافته و با سر دادن ندای الله اکبر، توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و به برکت این شعار، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.