برنامه های بزرگداشت دهه فجر در کانون فرهنگی هنری الهادی سرخون/از پخش زنده سرود در سیمای خلیج فارس تا برگزاری مسابقه شترسواری
برنامه هاي بزرگداشت دهه فجر در کانون فرهنگي هنري الهادي سرخون/از پخش زنده سرود در سيماي خليج فارس تا برگزاري مسابقه شترسواري

برنامه های بزرگداشت دهه فجر در کانون فرهنگی هنری الهادی سرخون/از پخش زنده سرود در سیمای خلیج فارس تا برگزاری مسابقه شترسواری

کانون فرهنگي هنري الهادي دهستان سرخون شهرستان بندرعباس به مناسبت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برنامه هاي متنوعي را در سطح دهستان و مرکز استان اجرا کرد.
شناسه خبر : 44557 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، پاسداشت و دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های والای امام(ره) و شهدا و تلاش در جهت عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری(حفظه الله) از رسالت های مهم و کلیدی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

کانون فرهنگی هنری الهادی دهستان سرخون همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، برنامه های متنوع و جذابی را برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی تدارک دیده بود که موجب جذب نوجوانان و جوانان به مسجد شد.

 

 

مرتضی احمدی سرخونی، مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی گفت: مسابقه شترسواری یکی از برنامه های جذاب کانون به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر بود که با استقبال نوجوانان و جوانان برگزار شد.

 

وی افزود: این مسابقات با شرکت 20 شترسوار و در دو رده شترهای تا 5 سال و شترهای 5 سال به بالا برگزار شد و به 5 نفر از برترین ها جوایزی اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی دهستان سرخون ادامه داد: اجرای سرود توسط گروه سرود کانون در سه نقطه پرتردد شهر بندرعباس(پارک صدف، حسینیه محله نخل ناخدا و حرم امامزاده سید مظفر) که مورد استقبال عابران و گردشگران قرار گرفت.

 

 

احمدی سرخونی در ادامه عنوان کرد: پخش زنده اجرای سرود کانون فرهنگی هنری الهادی از شبکه استانی سیمای مرکز خلیج فارس یکی دیگر از برنامه ها بود.

 

وی گفت: به مناسبت دهه فجر، اعضای کانون با حضور بر سر تربت شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با آرمان های والای امام(ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

 

 

این فعال فرهنگی اجتماعی گفت: اجرای سرود در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن و تجلیل از اعضای فعال کانون در پایان مراسم راهپیمایی از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر در کانون فرهنگی هنری الهادی است.

 

گفتنی است؛ برنامه های بزرگداشت دهه فجر در کانون فرهنگی هنری الهادی دهستان سرخون با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران، هیات امنا مسجد، شورای اسلامی و دهیاری برگزار شده است.