تجلیل از فعالان کانون های مساجد دهستان ماشنگی بخش رودخانه در آیین جشن دهه فجر
تجليل از فعالان کانون هاي مساجد دهستان ماشنگي بخش رودخانه در آيين جشن دهه فجر
با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و مسئولان بخش رودخانه صورت گرفت؛

تجلیل از فعالان کانون های مساجد دهستان ماشنگی بخش رودخانه در آیین جشن دهه فجر

همزمان با برگزاري آيين جشن بزرگ دهه فجر و با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان و مسئولان بخش رودخانه و اهالي روستاهاي اين بخش از فعالان کانون هاي مساجد دهستان ماشنگي تجليل شد.
شناسه خبر : 44549 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در قالب آیین جشن بزرگ دهه مبارک فجر که با حضور الام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان هرمزگان، زارع مهرانی بخشدار رودخانه و جمعی از مسئولان این بخش و دهستان ماشنگی برگزار شد، از نوجوانان پسر و دختر عضو کانون های مساجد تجلیل به عمل آمد.

 

نوجوانانی که در این آیین مورد تجلیل قرار گرفتند در طول سال در برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، قرآنی و اردویی کانون های فرهنگی هنری دهستان ماشنگی مشارکت داشتند.

 

اسلام خواجه یی، سرپرست کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در حاشیه این نشست بر ضرورت توجه ویژه به کانون های فرهنگی هنری تاکید کرد و گفت: اجرای طرح پایش در دستور کار ستاد استان قرار دارد و در قالب این طرح ظرفیت و توانمندی و همچنین نقاط قوت و ضعف و کمبودهای کانون ها مورد بررسی قرار می گیرد.

 

وی افزود: در همین راستا نیز کارشناسان ستاد هماهنگی استان به صورت مستمر از کانون های فرهنگی هنری در شهرستان ها، بخش ها و روستاهای سراسر استان بازدید خواهند کرد.

 

سرپرست کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر جشنواره های سرود شهرستانی در استان کلید خورده است و برترین های هر شهرستان به مرحله استانی که اسفندماه به میزبانی بندرعباس برگزار می شود، راه خواهند یافت، عنوان کرد: جشنواره تئاتر خیابانی(جوانه) ویژه کانون های روستایی میناب نیز بزودی آغاز به کار می کند.

 

وی همچنین از اعلام فراخوان مسابقه نقاشی « شکوه انقلاب » به میزبانی کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل شهرستان بندرعباس خبرداد و افزود: بخش سرود و کتابخوانی جشنواره آسمان هشتم به میزبانی کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور نیز بزودی در روستای کردر برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: همزمان با برگزاری این رویدادها، دوره های آموزشی سرود و تئاتر نیز با بهره گیری از ظرفیت مربیان برجسته استانی برگزار می شود.