آیین اعتکاف با حضور 80 نوجوان و جوان در مسجد پیامبراعظم(ص) روستای تازیان بالا برگزار شد
آيين اعتکاف با حضور 80 نوجوان و جوان در مسجد پيامبراعظم(ص) روستاي تازيان بالا برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان؛

آیین اعتکاف با حضور 80 نوجوان و جوان در مسجد پیامبراعظم(ص) روستای تازیان بالا برگزار شد

آيين اعتکاف به همت کانون فرهنگي هنري شهيد اسحاق پايان با حضور 80 نوجوان و جوان در مسجد پيامبراعظم(ص) روستاي تازيان بالا بخش مرکزي شهرستان بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 44400 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، مسجد پیامبر اعظم(ص) روستای تازیان بالا از جمعه شب میزبان نوجوانان و جوانان مشتاقی بود که برای معتکف شدن و قرب الی الله، در خانه امن الهی سکنی گزیده بودند.

 

معتکفین مسجد پیامبر اعظم(ص) برادران رده سنی 12 تا 17 ساله بودند که سه روز از دوران عمر خود را برای انجام دعا و تضرع و نیایش و عبادت در فضای معنوی مسجد اختصاص داده بودند.

 

 

غلامرضا پالیک، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان روستای تازیان بالا گفت: 80 نفر از نوجوانان و جوانان برادر رده سنی 12 تا 17 سال در ایام البیض با حضور در مسجد پیامبر اعظم(ص) معتکف شدند.

 

وی افزود: مناجات خوانی، روضه خوانی، مولودی خوانی، مداحی و برگزاری جلسات بصیرتی و معرفتی از شاخص ترین برنامه های این آیین بود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان روستای تازیان بالا عنوان کرد: برگزاری جلسه با موضوع فضای مجازی با حضور مسئول بسیج محلات، جلسه اخلاق با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزاده از دیگر برنامه ها بود.

 

وی، برگزاری جلسه بصیرتی با حضور مسئول سیاسی سپاه امام سجاد(ع)، جلسه قرآنی با حضور سرهنگ دهقانی، جلسه احکام با حضور حجت‌الاسلام صادق جهانگیری روحانی مستقر در روستا را بخش دیگری از برنامه ها ذکر کرد.

 

 

پالیک افزود: حجت الاسلام مهدی خوشبخت و حجت الاسلام عباس پالیک از کارشناسان دینی نیز به عنوان معتکف در کنار نوجوانان و جوانان حضور داشتند و به سوالات شرعی شرکت کنندگان پاسخ می دادند.

 

وی گفت: حوزه بسیج امام رضا(ع) تازیان، پایگاه های مقاومت بسیج شهدای و الشهدای تازیان و دهیاری و شورای اسلامی و همچنین خیرین با کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان در برگزاری این آیین همکاری داشتند.