ششمین همایش نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی در میناب برگزار می شود
ششمين همايش نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوين اسلامي در ميناب برگزار مي شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبرداد:

ششمین همایش نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی در میناب برگزار می شود

خواجه يي از برگزاري ششمين همايش « نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوين اسلامي » به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 44321 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۰

اسلام خواجه یی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ششمین همایش « نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی » به همت کانون های مساجد شهر میناب و به میزبانی کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) محله زرکی برگزار می شود.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین متین، استاد حوزه و دانشگاه و از مبارزین انقلابی استان هرمزگان در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، ادامه داد: مولودی خوانی حسن سلمانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر بخش های این همایش است.

وی گفت: تجلیل از سه نفر از بانوان کارآفرین و دو نفر از خواهران فعال در کانون های فرهنگی هنری شهرستان میناب بخش دیگری از برنامه های همایش است.

 

وی عنوان کرد: ششمین همایش نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی فردا دوشنبه 17 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و شهرداری میناب و موسسه فرهنگی هنری آوای امید در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برگزار می شود.