برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه دهه فجر در کانون منتظران فرج روستای چهواز
برگزاري مسابقه روزنامه ديواري ويژه دهه فجر در کانون منتظران فرج روستاي چهواز
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شهرستان پارسیان:

برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه دهه فجر در کانون منتظران فرج روستای چهواز

مرادي از برگزاري مسابقه روزنامه ديواري دهه فجر به مناسبت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به همت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در روستاي چهواز شهرستان پارسيان خبرداد.
شناسه خبر : 44178 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

«ابراهیم مرادی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان به تشریح برنامه هاي بزرگداشت دهه فجر کانون فرهنگي هنري منتظران فرج روستاي چهواز پرداخت و اظهار کرد: این برنامه ها به مناسبت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و با همکاري نهادها و تشکل های فعال در اين روستا برگزار می شود.

 

وی از زنگ انقلاب همراه با برنامه هاي مختلف در راستاي پيوند مسجد و مدرسه به عنوان نخستین برنامه این دهه یاد کرد و افزود: این برنامه با همکاري دبستان روستا امروز برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان، جلسه جهاد تبيين ويژه بچه مسجدي ها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: این برنامه با هماهنگي دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان و دعوت از مدرسين حوزه علميه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همزمان با شب ميلاد امام علي(ع)، جشن بزرگ روز پدر با اجراي برنامه هاي متنوع از جمله سرود بچه هاي کانون و پهن کردن سفر اطعام علوی که به همت خیرین تدارک دیده شده است، برگزار خواهد شد.

 

مرادی، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده، راه اندازی موکب و ايستگاه صلواتي را بخش دیگری از برنامه های کانون فرهنگی هنری منتظران فرج ویژه بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

 

وی افزود: بلوک چینی دیوار موکب به همت گروه جهادی، طنین انداز شدن گلبانگ الله اکبر از ماذنه مساجد در شب ۲۲ بهمن، برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی در روز 22 بهمن از دیگر برنامه هاست.