اجرای طرح تربیتی «شکوفه‌های انقلاب» در روستای تازیان بالا
اجراي طرح تربيتي «شکوفه‌هاي انقلاب» در روستاي تازيان بالا
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان بندرعباس خبر داد:

اجرای طرح تربیتی «شکوفه‌های انقلاب» در روستای تازیان بالا

پاليک از اجراي طرح تربيتي «شکوفه هاي انقلاب » به همت کانون فرهنگي هنري شهيد اسحاق پايان در روستاي تازيان بالا شهرستان بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 44068 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

«غلامرضا پالیک» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان اظهار کرد: این طرح در راستای تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان و جذب آنها به مسجد در روستای تازیان بالا در حال اجراست.

وی افزود: در قالب این طرح، بچه های مسجد به سه رده سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 13 سال و 14 تا 17 سال گروه بندی و یک نفر نیز به عنوان سرگروه تعیین شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان روستای تازیان بالا با بیان اینکه این طرح به منظور تحقق ارتباط بین مسجد، مدرسه و خانواده طراحی شده است، عنوان کرد: قبل از اجرای طرح به منظور توجیه والدین و مربیان، جلساتی با والدین بچه ها و همچنین با مدیران و مربیان مدارس برگزار شد.

وی گفت: سر گروه های رده های سنی مختلف موظف هستند که با والدین و مدیران و مربیان مدارس به صورت مستمر در ارتباط باشند و وضعیت تحصیلی و اخلاقی بچه ها در مدارس و خانواده را پیگیری کنند.

پالیک افزود: در این طرح با توجه به وضعیت و نیاز بچه ها، کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف برگزار و ماهیانه گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام شده به والدین ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تربیتی شکوفه های انقلاب به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای تازیان بالا در حال اجراست.