جشن میلاد حضرت فاطمه(س) با حضور امام جمعه پارسیان در مسجد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد
جشن ميلاد حضرت فاطمه(س) با حضور امام جمعه پارسيان در مسجد حضرت علي اکبر(ع) برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع)؛

جشن میلاد حضرت فاطمه(س) با حضور امام جمعه پارسیان در مسجد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد

آيين باشکوه جشن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همت کانون فرهنگي هنري حضرت علي اکبر(ع) با حضور امام جمعه شهرستان پارسيان در مسجد حضرت علي اکبر(ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 43694 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در این آیین ضمن تبریک ولادت با سعادت دخت رسول گرامی اسلام حضرت زهرای مرضیه(س)، به معرفی شخصیت و سیره آن حضرت پرداخت.

 

وی از حضرت فاطمه(س) به عنوان بهترین الگو برای همه بشریت به ویژه زنان عالم یاد کرد و افزود: حضرت زهرا(س) در همه جنبه ها به ویژه ولایتمداری، دفاع از حریم ولایت، خانه داری، همسرداری، تربیت فرزند اسوه و الگوی بی نظیر هستند.

 

 

امام جمعه شهرستان پارسیان پیروی از سیره حضرت زهرا(س) موجب سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی دانست و گفت: یکی از وظایف مسلمانان به ویژه شیعیان اسوه و مقتدا قرار دادن حضرت زهرا(س) و پیروی از ایشان در اعمال و رفتار است.

 

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) چه در بعد خانوادگی و چه در بعد زندگی اجتماعی، الگوی كامل یك زن مسلمان و برترین زنان عالم است، تاکید کرد: ضرورت دارد كه متولیان فرهنگی تبلیغی در راه ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی آن حضرت در جامعه تلاش کنند.

 

 

مداحی حجت الاسلام عبدالهی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع)، برگزاری مسابقه فرهنگی در دو بخش پسران و دختران، اجرای سرود، شعرخوانی و قرائت دکلمه، تجلیل از شش مادر سالخورده مسجدی، اهدا هدایا به 20 نفر از بانوانی که نام فاطمه و زهرا داشتند و تجلیل از 2 نفر از نوجوانان مسجدی حافظ قرآن از دیگر برنامه های این آیین بود.