آیین جشن تکلیف دختران در روستای چهواز پارسیان برگزار شد
آيين جشن تکليف دختران در روستاي چهواز پارسيان برگزار شد
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)؛

آیین جشن تکلیف دختران در روستای چهواز پارسیان برگزار شد

به مناسبت سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه(س)، آيين جشن تکليف دختران عضو کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در روستاي چهواز شهرستان پارسيان برگزار شد.
شناسه خبر : 43689 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، اين جشن باشکوه، همزمان با سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر، با حضور اهالی و مسئولان محلي در روستای چهواز برگزار شد.

 اجرای برنامه های شاد توسط حجت الاسلام میرزایی(عمو روحانی، برنامه حاملان قرآن، اجرای سرود، مولودي خواني، مسابقه فرهنگی و قرائت سوگندنامه از مهمترین آیتم های این آیین بود.

تبیین مسائل واحکام دين و اهداي بسته هديه جشن تکليف به دختران مکلف روستای چهواز، برش کیک جشن و قدردانی از مادران فعال در برنامه های فرهنگی مسجد از ديگر برنامه های اين آیین بود.

همچنین در این آیین و در راستای اجرای فرامين رهبر معظم انقلاب در رابطه با تشويق خانواده ها به فرزندآوری و افزايش جمعيت، از 35 مادری که بیش از سه فرزند داشتند نیز با اهدا هدیه، تقدير به عمل آمد.

اين آیین به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج و در راستاي اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و با همکاری مدرسه روستا و پايگاه های مقاومت بسيج چهواز برگزار شد.