کارگاه آموزشی سبک زندگی با محوریت حجاب در شهرک توحید برگزار شد
کارگاه آموزشي سبک زندگي با محوريت حجاب در شهرک توحيد برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور؛

کارگاه آموزشی سبک زندگی با محوریت حجاب در شهرک توحید برگزار شد

کارگاه آموزشي سبک زندگي با محوريت حجاب به همت کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور و با همکاري مرکز مشاوره آرامش در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحيد برگزار شد.
شناسه خبر : 43543 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان هرمزگان، این کارگاه آموزشی به منظور تبیین اهداف پشت پرده دشمنان اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در رابطه با ترویج بی حجابی و فرهنگ ابتذال در جامعه شب گذشته با استقبال بسیار خوب خواهران برگزار شد.

 

سرکار خانم نظری، مشاوره خانواده و از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره آرامش در این کارگاه به موضوع عفاف و حجاب در اسلام و آثار و پیامدهای بدحجابی و بی حجابی که از اهداف شوم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، پرداخت.

 

وی با بیان اینکه حجاب زینت زن مسلمان است، تصریح کرد: معتقدیم که زن نه تنها در سایه حجاب محدود نمی شود بلکه می تواند در جامعه اسلامی توانایی ها و ظرفیت های علمی، فکری، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی خود را نیز بروز دهد.

 

این مشاور خانواده گفت: مسئله حجاب امروز اهمیت بسیار بالایی در جامعه دارد چرا که دین اسلام، دین فضیلت و جامعه محور است و برعکس فرهنگ غرب که فردگراست، زندگی اجتماعی را ترویج می دهد.

 

وی افزود:جایگاه زنان در سبک زندگی اسلامی، مانند مردان به خوبی تبیین و تعریف شده و در میان آنها حجاب مصونیتی در برابر گوهر وجودی و اصالت بانوان تلقی می شود.

 

دختران و زنان شرکت کننده در این کارگاه پرسش ها و شبهات مرتبط با عفاف و حجاب را مطرح کردند که کارشناس مرکز مشاوره آرامش به آنها پاسخ گفت.