برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهرک توحید
برگزاري کارگاه آموزشي سبک زندگي اسلامي در شهرک توحيد
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهرک توحید

دلجو، از برگزاري کارگاه آموزشي سبک زندگي اسلامي با محوريت عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحيد بندرعباس خبر داد.
شناسه خبر : 43371 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

سبحان دلجو در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور با توجه به تلاش دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی با هدف آسیب زدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج سبک زندگی غربی از طریق ترویج بی حجابی و بی بند و باری در جامعه، برگزاری کارگاه های سبک زندگی با موضوعات مختلف را در دستور کار قرار داده است.

 

وی، خانواده، عفاف و حجاب، فرزندپروری و تربیت فرزند، همسرداری،  مهارت های زندگی، رسانه و شبکه های اجتماعی و مسائل نوجوانان و جوانان را محورهای کارگاه های سبک زندگی در کانون فرهنگی هنری منتظران فرج ذکر کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرک توحید بندرعباس گفت: نخستین کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی شنبه 17 دی ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید برگزار می شود.

 

وی افزود: سرکار خانم نظری، مشاوره خانواده و از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره آرامش در این کارگاه به موضوع عفاف و حجاب در اسلام و آثار و پیامدهای بدحجابی و بی حجابی خواهند پرداخت.