طرح «بندرعباس شهر نماز و قرآن» در کانون‌های مساجد استان هرمزگان اجرایی می‌شود
طرح «بندرعباس شهر نماز و قرآن» در کانون‌هاي مساجد استان هرمزگان اجرايي مي‌شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد:

طرح «بندرعباس شهر نماز و قرآن» در کانون‌های مساجد استان هرمزگان اجرایی می‌شود

خواجه‌يي از اجراي طرح «بندرعباس شهر نماز و قرآن » در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان خبر داد و گفت: کارگاه مربيگري آموزش قران ويژه کودک و نوجوان در شهرستان بندرعباس برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 42957 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

«اسلام خواجه‌یی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با همکاری موسسه فرهنگی هنری «آوای امید»، طرح «بندرعباس شهر نماز و قرآن» را در سطح مساجد این شهرستان اجرا می کند.

وی افزود: این طرح در قالب کارگاه آموزشی زیر نظر«مهدی فاصلی» از اساتید برجسته قرآنی حوزه کودک و نوجوان کشور و دارنده رتبه نخست جشنواره شیوه های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان عنوان کرد: مادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بندرعباس با شرکت در کارگاه های آموزشی این طرح، روش بهره گیری از شعر، بازی و داستانک را برای آموزش نماز و قرآن به کودکان و نوجوانان فرا خواهند گرفت.

وی گفت: کارگاه های آموزشی این طرح عصرهای 23، 24 و 25 آذر ماه جاری به ترتیب در کانون های فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد سلمان فارسی محله اسلام آباد، شهیداکبری زاده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله پل خواجو و حضرت حمزه(ع) محله نخل پیرمرد برگزار می شود.