اجرای طرح پایش کانون های فرهنگی هنری در بندرعباس
اجراي طرح پايش کانون هاي فرهنگي هنري در بندرعباس
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان خبرداد:

اجرای طرح پایش کانون های فرهنگی هنری در بندرعباس

خواجه يي، از اجراي اجراي طرح پايش کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به صورت پايلوت در سطح شهر بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 42887 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۰

اسلام خواجه یی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای در استان هرمزگان اظهار کرد: طرح پایش به منظور دیدار با هیات امنا، امام جماعت، مدیر کانون، بررسی نقاط قوت و ضعف و شناسایی پتانسیل و ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری و مساجد اجرا می شود.

وی افزود: برخورداری از هیات امنا فعال، امام جماعت، پایگاه مقاومت بسیج، هیات مذهبی و کانون، نحوه تعامل هیات امنا و امام جماعت با مدیر کانون، فعالیت کانون فرهنگی هنری، داشتن کتابخانه و برپایی نماز جماعت بخشی از آیتم هایی است که در قالب طرح پایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان عنوان کرد: کارشناسان این ستاد در قالب این طرح هر شب هنگام اذان مغرب و عشا در یکی از مساجد دارای کانون فرهنگی هنری در سطح شهر بندرعباس مراجعه می کنند و پس از اقامه نماز به بررسی وضعیت مسجد و کانون می پردازند.

خوجه یی گفت: دیدار و گفتگو با هیات امنا، مدیر و رابط و مسئول واحد خواهران کانون، امام جماعت، فرمانده پایگاه بسیج و مسئول هیات مذهبی و ارائه برنامه ها و سیاست ها و رویکرد جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از جمله برنامه های این طرح است.

وی افزود: شنیدن نقطه نظرات فعالان مساجد، جمع بندی و برنامه ریزی و بررسی راهکارهای مناسب برای برطرف کردن درخواست های مرتبط شرکت کنندگان در این دیدارها و در نهایت پالایش کانون ها(تغییر مدیر کانون، ارکان اصلی کانون، دارابودن یا نبودن امام جماعت، برخورداری از فضای فیزیکی مناسب و مجزا برای کانون) از دیگر آیتم های طرح پایش است.

گفتنی است؛ 95 باب کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی در سطح مساجد شهر بندرعباس وجود دارد.