کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان فرهنگی شهرستان میناب محسوب می شوند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بازوان فرهنگي شهرستان ميناب محسوب مي شوند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب؛

کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان فرهنگی شهرستان میناب محسوب می شوند

کريمي از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به عنوان بازوان فرهنگي شهرستان ميناب ياد و ابراز اميدواري کرد با توجه به نقش و تاثيرگذاري اين مراکز در راستاي فرهنگ سازي در جامعه، شاهد تقويت و توسعه کانون ها باشيم.
شناسه خبر : 42827 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، مصطفی کریمی در دیدار سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان و سرشبکه و رابطین منطقه ای کانون های فرهنگی هنری شهرستان میناب با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه این شهرستان، ضمن قدردانی از حمایت های امام جمعه از برنامه های فرهنگی به ویژه فعالیت های کانون ها، اظهار کرد: هدف از این دیدار بهره گیری از راهنمایی های راهگشای حضرتعالی در پیشبرد اهداف و رسالت کانون هاست.

وی با اشاره به انتساب کانون های فرهنگی هنری به مساجد، افزود: کانون ها زیر نظر امام جماعت و با مدیریت نخبگان فرهنگی و با بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت فوق العاده نسل جوان مومن انقلابی در طول سال برنامه های ارزشمندی را برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد اجرا می کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب مسجدمحور بودن را یکی از امتیازات ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری برشمرد و عنوان کرد: برگزاری مستمر، هدفمند و براساس یک برنامه کاری جشنواره های متنوع فرهنگی و هنری، قرآنی و ورزشی بیانگر فعالیت و پویایی کانون های این شهرستان است.

کریمی، برگزاری 16 دوره جشنواره فرهنگی هنری آسمان هشتم در کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی، دو جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی از قربان تا غدیر کانون آل طه روستای پشته مهنو را از برنامه های شاخص کانون های مساجد میناب ذکر کرد.

وی افزود: چهار دوره جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی نبی رحمت کانون سقای حسین(ع) روستای حکمی، ویژه برنامه ازدواج آسان در کانون نبی رحمت محله زرکی، جشنواره تئاتر در کانون امیرالمومنین(ع) روستای سرباران و جشنواره سرود در کانون سادات روستای گورزانگ از دیگر برنامه های شاخص است.