حمایت از کانون‌های مساجد در گرو ارائه طرح است/ فعالیت بیش از 300 کانون در مساجد میناب
حمايت از کانون‌هاي مساجد در گرو ارائه طرح است/ فعاليت بيش از 300 کانون در مساجد ميناب
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان:

حمایت از کانون‌های مساجد در گرو ارائه طرح است/ فعالیت بیش از 300 کانون در مساجد میناب

خواجه يي از فعاليت 307 کانون فرهنگي هنري در سطح مساجد شهرستان ميناب خبرداد و گفت: حمايت از اين کانون‌ها بسته به نوع و طرحي است که ارايه مي کنند.
شناسه خبر : 42826 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، اسلام خواجه یی در دیدار سرشبکه و رابطین منطقه ای کانون های فرهنگی هنری شهرستان میناب با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه این شهرستان که با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب برگزار شد، اظهار کرد: سیاست دور جدید مدیریت کانون ها در استان، حمایت از کانون های فرهنگی هنری در قالب ارائه طرح صورت می گیرد.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از تیم قوی کارشناسی ابتدا به شناسایی پتانسیل و ظرفیت و استعدادها و همچنین آسیب ها و کمبودهای محله و روستای خود بپردازند و سپس راهکارهای رفع چالش ها و مشکلات را در قالب طرحی مدون تنظیم و به رابط منطقه ای تحویل دهند.

سرپرست کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه رابط طرح را به سرشبکه و سپس به کمیته ای که به همین منظور در ستاد استان تشکیل شده است، ارسال خواهد شد، عنوان کرد: پس از تایید طرح در این کمیته، از کانون ارائه دهنده حمایت می شود.

وی از تشکیل کارگروه در رشته های قرآن و عترت، رشد و تربیت، سرود، تئاتر، هنرهای نمایشی، رسانه و تبلیغات به عنوان یکی دیگر سیاست های دور جدید مدیریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان نام برد و گفت: اولین گام در این کمیته، پس از شناسایی پتانسیل و ظرفیت ها، برگزاری دوره آموزشی با بکارگیری از مربیان بومی است.