اجرای هنرمندانه برنامه های فرهنگی کانون های مساجد توطئه های دشمنان را خنثی می کند
اجراي هنرمندانه برنامه هاي فرهنگي کانون هاي مساجد توطئه هاي دشمنان را خنثي مي کند
مدیر کانون فرهنگی هنری اهل سنت فرقان شهرستان جاسک:

اجرای هنرمندانه برنامه های فرهنگی کانون های مساجد توطئه های دشمنان را خنثی می کند

يلانبر گفت: مديران و فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد هوشيار باشند و با طراحي و اجراي هنرمندانه برنامه هاي فرهنگي قرآني، نقشه هاي شوم دشمنان را نقش برآب کنند.
شناسه خبر : 41439 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۹

« حسین یلانبر » در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سفیران ولایت ویژه رابطین و سرشبکه های کانون های مساجد هرمزگان گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان ضمن تبریک هفته وحدت و 19 مهر سالروز سخنان گهربار مقام معظم رهبری در رابطه با تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، به نقش مساجد در صدر اسلام و دوران پیروزی انقلاب اشاره و اظهار کرد: مسجد در عصر پیامبر اسلام(ص)، اصحاب و امامان معصوم(ع) همواره به عنوان پایگاه تربیتی و فرهنگی فعال بود و در دوران دفاع مقدس نیز کانون تربیت نیرو، ثبت نام  و اعزام نیرو به جبهه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع علمای خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: احیا کارکردهای مساجد در جهت جذب جوانان و برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در راستای افزایش سطح بصیرت دینی آنان از رهنمودهای مقام معظم رهبری است و باید در کانون ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری اهل سنت فرقان شهرستان جاسک ادامه داد: استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای پایه گذاری مباحث فرهنگی امری ضروری است.

وی افزود: بسیاری از چالش ها و معضلات موجود در جامعه به عدم شناخت عامه مردم از حقایق و دستورات دینی و یا غفلت از آنها بر می گردد که کانون های فرهنگی هنری می توانند در این زمینه راهگشا و نقش آفرین باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری اهل سنت فرقان شهرستان جاسک از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ابزاری قدرتمند برای مقابله با توطئه های دشمنان نام برد و عنوان کرد: تقویت کانون های مساجد می تواند نقش موثری در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی باشد.

وی تصریح کرد: کانون ها با بهره گیری از ظرفیت بی نظیر خود ازجمله وجود نسل جوان مومن و انقلابی از این توانایی برخوردارند که هجمه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم را خنثی کنند.

یلانبر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور نیز تصریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی برای از بین بردن اسلام ناب محمدی و نابود کردن انسانیت و گرفتن عصمت و عفاف و پاکدامنی از دختران و زنان جامعه اسلامی نقشه کشیده اند و می خواهند با این اغتشاشات کشور ما را به آشوب بکشند و از این رو باید مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری هوشیار باشند و با طراحی و اجرای هنرمندانه برنامه های فرهنگی قرآنی تلاش کنند توطئه های دشمنان را خنثی سازند.

گفتنی است؛ دوره آموزشی سفیران ولایت با حضور 110 نفر از رابطین و سرشبکه های منطقه ای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از دوشنبه هفته جاری در اردوگاه شهید دستغیب شیراز آغاز و تا فردا جمعه ادامه خواهد داشت.