انتشار فراخوان چهارمین جشنواره «نبی رحمت» در کانون سقای حسین (ع) روستای حکمی
انتشار فراخوان چهارمين جشنواره «نبي رحمت» در کانون سقاي حسين (ع) روستاي حکمي

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره «نبی رحمت» در کانون سقای حسین (ع) روستای حکمی

نعيمي کمال‌آبادي از انتشار فراخوان چهارمين جشنواره فرهنگي هنري «نبي رحمت» خبر داد و گفت: اين جشنواره به همت کانون «سقاي حسين(ع)» و به مناسبت هفته وحدت در روستاي حکمي شهرستان ميناب برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 40860 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۸

«امین نعیمی کمال آبادی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان هرمزگان اظهار کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی و مهدوی، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر، ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت‌های فرهنگی هنری، معرفی ظرفیت های کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج و هیات های مذهبی به  مدیران و آحاد مردم ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: اذان، سرود، نقاشی، چهل حدیث و روانخوانی قرآن از رشته های فرهنگی و هنری و فوتسال، دومیدانی، دوچرخه سواری، بسکتبال، تیراندازی با تفنگ یادی از رشته‌های ورزشی این جشنواره است.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری نبی رحمت ادامه داد: علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد تا 31 شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره های ۰۹۳۸۹۹۱۱۱۰۴ و ۰۹۱۷۹۱۰۹۰۵۳ ارسال و یا جهت شرکت در مسابقات نام نویسی کنند.

وی آیین افتتاحیه این جشنواره را اول مهر 1401 و همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه نیز جمعه 29 مهر ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی یکی از کانون های فعال شهرستان میناب است و در رشته سرود مقام های برتر را در جشنواره های ملی و استانی در کارنامه دارد.