خانواده فرهنگ، هنر، رسانه و کانون‌های مساجد هرمزگان بازوان توانمند دولت مردمی هستند
خانواده فرهنگ، هنر، رسانه و کانون‌هاي مساجد هرمزگان بازوان توانمند دولت مردمي هستند
استاندار هرمزگان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

خانواده فرهنگ، هنر، رسانه و کانون‌های مساجد هرمزگان بازوان توانمند دولت مردمی هستند

دوستي گفت: خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ظرفيت بي بديل انقلاب و بازوان توانمند دولت مردمي هستند.
شناسه خبر : 39979 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان هرمزگان،  «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان با دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حمایت از توسعه سخت افزاری و نرم افزاری عادلانه حوزه فرهنگ و هنر در استان ها تاکید کرد و گفت: هرمزگان را بویژه در بخش اجرای مصوبات سفر دیماه ریاست محترم جمهوری در خصوص پروژه تالار مرکزی حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین درباره پیشنهادات مطرح شده از سوی استاندار در مسیر حمایت از فعالان حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و علوم قرآنی افزود: بسته های حمایتی ویژه ای متناسب با فعالیت حوزه های مختلف در نظر داریم که در سال جاری به گروه ها مختلف فعالان تعلق خواهد گرفت. 

استاندار هرمزگان در این دیدار درباره مجتمع های فرهنگی هنری روستایی و مردمی کردن آنها بمنظور ایجاد پویایی بیشتر با مشارکت مردم بویژه جوانان خلاق و با استعداد هرمزگان با دکتر اسماعیلی سخن گفت.

گفتنی است دکتر محمدمهدی اسماعیلی که در سفر استانی رئیس جمهورمحترم به استان کرمان و شهر جیرفت شرکت داشت شب گذشته از فرودگاه بندرعباس به تهران بازگشت.