آغاز ثبت‌نام طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بچه های مسجد/تابستانی متفاوت برای نوجوانان و جوانان در کانون هجرت
آغاز ثبت‌نام طرح غني‌سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد/تابستاني متفاوت براي نوجوانان و جوانان در کانون هجرت
مدیرکانون فرهنگی هنری هجرت بندرعباس:

آغاز ثبت‌نام طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بچه های مسجد/تابستانی متفاوت برای نوجوانان و جوانان در کانون هجرت

باقرپور از اجراي طرح غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد با شعار « مسجد شور بندگي، نشاط زندگي » در کانون فرهنگي هنري هجرت بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 38760 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

« امید باقرپور » در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: دوره های مختلف آموزشی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در کانون فرهنگی هنری هجرت طراحی شده است که هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بچه های مسجد از 28 تیر به مدت 45 روز به همت کانون فرهنگی هنری هجرت در مسجد محمد رسول الله(ص) محله شیراول در بندرعباس‌ برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری هجرت بندرعباس ادامه داد: قرآن، زبان، ریاضی فیزیک، نقاشی و کاردستی ازجمله رشته هایی است که به صورت مجزا در دو گروه برادران و خواهران پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: « خیاطی، حنا و کمه زنی » ازجمله رشته های ویژه دختران و همچنین « ووشو تالو » نیز تک رشته ورزشی ویژه پسران است که در طرح اوقات فراغت تابستان امسال کانون در نظر گرفته شده است.

باقرپور گفت: مرحله ثبت نام اعضا برای شرکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری هجرت از 11 تیر آغاز شده و تا 25 تیر ادامه خواهد داشت.

وی مدارک ثبت نام را شامل یک قطعه عکس 3 در 4، کدملی و شماره تماس متقاضی اعلام کرد و افزود: مراجعه حضوری به کانون، تماس از طریق شماره 09393673174 و صفحه اینستاگرام kanon.hejrat  از راه‌های ارتباط با واحد نام نویسی اوقات فراغت کانون است.