تدارک شبکه دو سیما برای ساخت برنامه تلویزیونی با هدف کشف استعدادهای مسجدی در رشته سرود انقلابی
تدارک شبکه دو سيما براي ساخت برنامه تلويزيوني با هدف کشف استعدادهاي مسجدي در رشته سرود انقلابي
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری خبر داد:

تدارک شبکه دو سیما برای ساخت برنامه تلویزیونی با هدف کشف استعدادهای مسجدی در رشته سرود انقلابی

زارعي گفت: به زودي ويژه برنامه تلويزيوني با هدف کشف استعدادها در رشته سرود انقلابي با همکاري سازمان هنري اوج و شبکه 2 سيما پخش مي‌شود.
شناسه خبر : 38327 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « کورش زارعی » در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی اظهار کرد: این برنامه که در قالب یک مسابقه پخش خواهد شد، تمرکزش بر روی گروه های سرود مساجد روستایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم اینک برخی از اقدامات این حرکت آغاز شده است، افزود: در حال حاضر کارشناسان این برنامه در حال ارتباط گیری با گروه های سرود به ویژه گروه های سرود مساجد روستایی سراسر کشور هستند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور ادامه داد: پس از دریافت نمونه آثار گروه ها و بررسی و پایش آنها توسط کارشناسان، گروه ها جواز حضور در بخش مسابقه این برنامه را دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این کار در حقیقت با هدف کشف استعدادهای جدید در بخش ترکیب سرود و تئاتر است و شهرستان میناب و روستای کردر می تواند در این برنامه خوش بدرخشد.

زارعی در ادامه با بیان اینکه دومین جشنواره ملی تئاتر آسمان هشتم نیز در روستای کردر رضوی برگزار می شود و هم اکنون در حال تولید محتوا در این عرصه هستیم، گفت: مردم میناب و اهالی روستای کردر مردمی نجیب و هنر دوست هستند که به خوبی با فرآیند امور فرهنگی و هنری آشنایی دارند.

وی در پایان افزود: همکاری حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در برنامه های فرهنگی جای تقدیر دارد.